RADNE PRAKSE

Eurosped obezbeđuje upravljanje lancem isporuka podstičući primenu sledećih dobrih praksa svetske klase:

»  Prognoziranje – osnovni proces koji je baziran na sakupljanju podataka iz prošlih perioda s obzirom na planiranje aktivnosti i njihovo obezbeđivanje
»  Saradnja unutar organizacije, deljenje znanja i upravljanje njima
»  Merenje ključnih pokazatelja s obzirom na procenu efikasnosti
»  Fleksibilnost u ponudi usluga – sposobnost brze prekonfiguracije operacija prema specifičnim zahtevima od strane klijenta
»  Korišćenje optimalnih programnih proizvoda i IT usluga sa ciljem da se optimizuju procesi, obezbedi laka sljedivost i minimalizuje verovatnoća pravljenja grešaka
»  Spoljna saradnja sa glavnim fokusom na odnosima sa partnerima, klijentima, dobavljačima
»  Lanac vrednosti preko kojeg uz svaku ponuđenu uslugu dodajemo vrednost za klijenta i obezbeđujemo konkurentnu prednost
»  Izgrađen sistem primanja, obrade i povratnih informacija prema klijentu u slučaju reklamacije, pritužbe, dojave
»  Nekoliko lokalnih centara koji obezbeđuju adaptivna 3PL i 4PL rešenja i neprekidnost procesa